درباره نحوه ی جراحی بینی

اگر جزو کاندیدهای جراحی بینی هستید، می توانید با مطالعه ی مطالب این مقاله اطلاعات لازم در خصوص جراحی بینی و همچنین نحوه ی جراحی بینی را به دست آورید.

نحوه ی جراحی بینی

مقدمه :

همان طور که در مقاله های قبلی گفته شد، جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل ها در بین جراحی های پلاستیک می باشد که هدف از انجام این که برطرف کردن عیوب بینی می باشد.

زیبایی چهره برای هر فردی تعریفی خاص و متفاوت دارد ، گاهی اوقات برخی از افراد چهره ی زیبا را در کوچک بودن بیش از حد بینی و یا حجیم بودن لب ها می بینند اما این باور از نظر پزشکان و از دید بعضی از افراد غلط می باشد.

پزشکان معتقد هستند زیبایی چهره بسته به تناسب عضوهای صورت می باشد و کوچکی بیش از حد بینی و یا حجم دادن به لب ها به گونه ایی که ظاهر فرد را غیر عادی کند، لزوما دلیل بر زیبایی نمی باشد. برخی از افراد اسرار به کوچک کردن بینی به طور غیر عادی را دارند، چنین افرادی که از عمل زیبایی بینی همچین خواسته ای را دارند بایستی انتظار هر نتیجه ایی را داشته باشند، زیرا گاهی اوقات تغییر بیش از حد در بینی نه تنها سبب زیبایی چهره نمی شود، بلکه باعث می شود چهره ی طبیعی فرد نیز از دست رفته و جای خود را به یک چهره ی غیر عادی بدهد. به همین جهت قبل از اقدام به جراحی بینی حتما به پزشک خود، مراجعه کنید و خواسته های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

نحوه ی جراحی بینی :

جراحی بینی به این صورت انجام می شود که در ابتدا، جراح بیمار را تحت بیهوشی موضعی و یا عمومی قرار می دهد و پس از بیهوش شد بیمار، جراحی آغاز می شود.

برای دسترسی کامل و بهتر به غضروف و استخوان بینی ، جراح بر روی بینی برشی را ایجاد می کند و سپس شروع به تغییر بر روی بینی می کند و در صورت نیاز ، از استخوان و غضروف خود فرد و یا پرکننده های ترکیبی مصنوعی استفاده می کند ، س از این که اطلاح و تغییرات بر روی بینی انجام شد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. ( نحوه ی جراحی بینی )

در پایان ، جراح داخل بینی را بخیه زده و در نهایت یک آتل درخارج بینی گذاشته تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

این سایت اطلاعاتی نظیر:

  • عمل جراحی بینی استخوانی
  • جراحی بینی عکس
  • فیلم عمل جراحی بینی
  • جراحی بینی قیمت
  • فیلم عمل بینی گوشتی
  • دانلود فیلم جراحی بینی
  • عوارض جراحی بینی استخوانی
  • فیلم عمل بینی استخوانی

را در اختیار شما قرار می دهد. پس اگر قصد جراحی زیبایی بینی را دارید می تواند با خواندن مطالب این سایت اطلاعات لازم را به دست آورید.