بهترین زمان برای جراحی بینی چه موقع است؟

بهترین زمان برای جراحی بینی : امکان دارد بسیاری از مشکلات بینی در سال های اولیه زندگی رخ دهد ، به طور معمول انحرافات و شکستگی ها در دوران کودکی تا زمان نوجوانی و جوانی فرد خواهد بود.

بسیاری از افرادی که به مشکلات بینی دچار می باشند انتظار می کشند تا زمان جراحی بینی فرا برسد تا بتوانند به راحتی جراحی بینی انجام دهند .

حال به سوالی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش آید یعنی بهترین زمان برای جراحی بینی خواهیم پرداخت .

به طور معمول خانم ها بیشتر از آقایان انتظار سن بلوغ خود را می کشند تا بتوانند به وسیله ی انجام عمل جراحی زیبایی بینی مشکلات ایجاد شده در بینی و عیوب ظاهری آن را بر طرف کنند .

بهترین زمان برای جراحی بینی

 

سن مناسب برای جراحی بینی

ممکن است به دلیل بی اطلاعی از سن مناسب برای جراحی بینی زودتر و یا دیرتر از زمان مشخص جراحی بینی انجام دهید ، لذا در صورتی که قصد انجام جراحی بینی دارید باید مطلع باشید که جراحي بيني محدوديت سني نخواهد داشت و در صورت سلامت قلبي عروقي و عدم وجود بيماريهای زمينه ای كنترل نشده در هر سني قابل انجام است .

در نتیجه انجام عمل زیبایی بینی در سنین بالا هم نیز مجاز می باشد .

اگر عمل زیبایی در سنین پایین تر انجام شود ممکن است در آینده ای نزدیک که استخوان های صورت رشد خود را تکمیل نموده و استخوان فک و پیشانی بزرگتر شده و صورت را پهن تر می کند به این دلیل بینی عمل شده در مقایسه با صورت جدید کوچک به نظر بیاید و تناسب بین اجزای صورت از بین خواهد رفت .

لذا توصیه می شود تا زمانی که استخوان های صورت و بدن رشد کافی پیدا می کنند  و پس از تکمیل دوره ی بلوغ صبور باشید و سپس اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی نمایید .

بهترین زمان برای جراحی بینی

بهترین فصل برای جراحی بینی

در مطالب قبلی سن مناسب برای رینوپلاستی را بررسی کردیم ، حال می خواهیم یکی دیگر از مباحث بحث برانگیز در زمینه راینوپلاستی را بررسی کنیم .

بسیاری از متقاضیان سوال می کنند که بهترین فصل برای رینوپلاستی چه فصلی است ؟

در فصل بهاربه دلیل ابتلا به آلرژی ، بسیاری افراد از رینوپلاستی خودداری می کنند ، در ارتباط با این مساله باید ذکر کرد که جراحی بینی هیچ نوع آلرژی را شروع یا تشدید نمی کند .

فصل تابستان ، از نظر متقاضیان فصل مناسبی است زیرا رفت و آمد به مطب پزشک راحت تر است و با مشکلاتی چون بارندگی و برف مواجه نیستند .

بسیاری از افراد نیز به دلیل تشدید تورم در گرما ، ترجیح می دهند در زمستان اقدام به رینوپلاستی نمایند .

همچنین در زمستان ، احتمال تعریق کمتر است و نیاز به استحمام کاهش می یابد ، در نتیجه احتمال خیس شدن گچ به دلیل استحمام کمتر است .

هر فصلی ویژگی ها و دشواری های مختص به خود را دارد ، در نتیجه نمی توانیم بگوییم که عمل بینی در تابستان از عمل بینی در زمستان بهتر است .

افراد زمانی باید اقدام به رینوپلاستی نمایند که از نظر جسمی و روحی آماده باشند به همین دلیل حتماً با جراح بینی مشورت کنید تا مشاوره های مورنیاز را دریافت کنید .