بر روی برخی بینی های گوشتی منافذ بزرگی دیده می شود که غدد چربی در زیر پوست آن ها فعال هستند و دسته ی دیگر بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم و براق می باشند و غدد چربی کمتری نیز دارند. جراحی بینی که بر روی این نوع بینی ها انجام می شود عمل جراحی بینی گوشتی  در تهران می باشد. اگر می خواهید بدانید این عمل جراحی چگونه انجام می شود ، چه مزیت های دارد ؟ چه فرمی برای این نوع بینی مناسب است ؟ و غیره توصیه می کنیم این مقاله از سایت دکتر سماواتی فرد بهترین جراح بینی گوشتی تهران بخوانید.

نتیجه عمل جراحی بینی گوشتی در تهران

عمل کردن بینی گوشتی به منظور بهبود پیدا کردن ظاهر بینی انجام می شود و انتظارات غیر واقعی از نتیجه ی عمل نباید داشت. به علاوه  نوع پوست در هر فردی متفاوت می باشد  لذا نتیجه ی عمل در هر شخصی متفاوت خواهد بود. مشکلات بینی های گوشتی مانند افتاده بودن نوک بینی ، بزرگی سوراخ ها ، جعبه ای شکل بودن نوک بینی و غیره در رینوپلاستی بینی های گوشتی رفع خواهد شد.

نکته ی مثبت در بینی های گوشتی این است که می توان ناهمواری های استخوانی را توسط پوست ضخیم بینی گوشتی پوشاند . برخی تصور می کنند که عمل زیبایی بینی گوشتی برگشت پذیر است در حالی که اگر عمل بینی گوشتی به درستی انجام شود این ادعا غلط می باشد و تنها زمان فروکش تورم در بینی های گوشتی به مدت طولانی تری نیاز دارد.

سن مناسب برای رینوپلاستی بینی با پوست ضخیم

طبق گفته های دکتر سماواتی فرد بهترین دکتر عمل جراحی بینی گوشتی به طور معمول سن مناسب برای انجام عمل زیبای ی دماغ 18 سال به بالا می باشد ولی در صورت رشد کامل جسمی می توان در سنین کمتر همچون 15 سالگی عمل جراحی بینی انجام داد.

علل ورم بینی گوشتی پس از جراحی و راه های کاهش آن

یکی از عوارض جراحی زیبایی بینی تورم می باشد که در بینی های گوشتی شدت آن بیشتر است و دیر تر بهبود پیدا می کند. ورم بینی بلافاصله بعد از اتمام عمل جراحی بینی گوشتی در تهران آغاز می شود و دلیل اصلی آن صدمه دیدن بافت های بینی و اجتماع مایع ، درون بینی می باشد. ورم بینی گوشتی با گذشت زمان از بین خواهد رفت اما در روز های ابتدایی شدت آن به بیشترین حد ممکن می رسد. لازم به ذکر است که افراد می توانند با انجام چند نکته مراقبتی کوچک که در ادامه به آن ها اشاره نموده ایم به روند بهبودی آن کمک کنند:

  • استفاده از کمپرس سرد ، یکی از مهم ترین و ساده ترین روش ها برای کاهش ورم و جلوگیری از شدت یافتن آن می باشد. برای این کار بهتر است چندین تکه یخ را در میان یک حوله تمیز قرار دهید و هر یک ساعت به مدت 15 دقیقه بر روی صورت خود بگذارید. به یاد داشته باشید که از تماس مستقیم یخ با ناحیه تحت درمان و صورت خودداری کنید.
  • نکته دوم این است که نباید در دوران نقاهت با آب داغ استحمام کنید. چرا که استحمام با آب گرم باعث تشدید ورم خواهد شد.
  • با کاهش مصرف نمک می توانید ورم بینی را به حداقل برسانید چرا که سدیم موجود در نمک التهاب را افزایش می دهد.
  • بهتر است برای مدت بسیار کمی فعالیت خود را محدود کنید و از انجام فعالیت های سنگین ورزشی مانند یوگا و ورش های تهاجمی اجتناب فرمایید.
  • توصیه می شود پس از انجام عمل جراحی بینی گوشتی در زمان استراحت از یک الی دو عدد بالشت کوچک برای بالا نگه داشتن سر خود استفاده کنید. چرا که این کار به افزایش سرعت روند بهبودی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

عمل جراحی بینی گوشتی

اقدامات پس از رینوپلاستی گوشتی

  • به منظور کاهش تورم و کبودی پس از جراحی زیبایی بینی گوشتی باید از کمپرس آب سرد استفاده شود .
  • طبق گفته های بهترین دکتر  عمل جراحی بینی گوشتی در تهران حتما می بایستی دارو های تجویز شده مانند آمپول های دگزامتازون را سر وقت استفاده نمود .
  • ممکن است پزشک برای پیشگیری از سرماخوردگی قرص های سرماخوردگی تجویز نماید .
  • بعد از این نوع عمل زیبایی باید در مکانی آرام استراحت کنید و برای بالاتر قرار دادن سر نسبت به بدن باید از بالشت بلندی استفاده کنید تا به بینی فشار وارد نشود.
  • دکتر سماواتی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران به افرادی که عمل بینی گوشتی را در تهران یا دیگر شهر های ایران انجام داده اند توصیه می کنند. برای کاهش پیدا کردن کبودی می توانید از آب آناناس و آب کرفس استفاده کنید .
  • قبل از زمان باز کردن گچ بینی استحمام کنید زیرا موجب خیس شدن گچ شده و به سهولت از روی بینی جدا می شود .

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست؟

افرادی که دماغ گوشتی دارند و می خواهند عمل زیبایی بینی را انجام دهند ، باید بیشتر از سایر افراد در انتخاب جراح بینی دقت کنند. بینی گوشتی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد دچار محدودیت در فرم دهی است و نمی توان به خوبی بینی استخوانی ، آن را فرم داد. در عمل جراحی بینی گوشتی در تهران  ، جراح سعی می کند تا مشکل ظاهر بینی را تا جایی که ممکن است برطرف نماید، به همین دلیل اغلب در  راینوپلاستی دماغ های گوشتی تنها مشکل بینی برطرف می شود و خیلی نمی توان بینی را فرم داد .

منظور از محدودیت یا عدم فرم دهی بینی گوشتی این است که نتیجه عمل زیبایی بینی گوشتی به شکل بینی فانتزی یا عروسکی نمی شود و پس از  آن ، بینی فرم کاملاً طبیعی و بسیار زیبا دارد. برای اینکه نتیجه ایده آلی از عمل بینی گوشتی کسب کنید ، باید یک متخصص گوش و حلق و بینی را انتخاب نمایید زیرا یک فرد متخصص با گذراندن دوره های تخصصی مهارت لازم را کسب کرده است و به خوبی می تواند بینی را جراحی کند.

دکتر محمدرضا سماواتی فرد یکی از بهترین جراحان بینی در تهران هستند و در زمینه عمل زیبایی بینی مهارت بالایی دارند. مشاهده نمونه کارهای دکتر سماواتی فرد بهترین جراح بینی تهران و رضایت بیمارانشان بهترین دلیل و مدرک برای اثبات مهارت بالایشان است .

تاثیر رینوپلاستی بر بینی گوشتی چقدر می باشد؟

دو فاکتور خیلی مهم در جراحی بینی گوشتی تاثیر گذار است که انتظارات بیمار یکی از ابتدایی ترین فاکتورهای عمل بینی گوشتی می باشد. متقاضیانی که دارای بینی گوشتی می باشند نمی بایست انتظار تغییر و تبدیل آن به بینی فانتزی را داشته باشند به عنوان مثال اگر در عمل زیبایی بینی گوشتی ، غضروف‌های بینی به مقدار زیادی حذف شوند ، فرم بینی در طولانی مدت از بین می رود که در نهایت فرد ملزم به انجام رینوپلاستی ترمیمی می شود . فاکتور موثر دوم نیز انتخاب جراحی حاذق می باشد. در این مواقع بیمار باید در انتخاب جراح خود با روئیت نمونه کارهای حضوری و مجازی متخصص و همچنین میزان رضایت بیماران قبلی دقت لازم را داشته باشد. یک جراح بینی خوب نه تنها به ظاهر بینی اهمیت می دهد بلکه کارایی و عملکرد طبیعی آن را نیز در نظر می گیرد ، به همین جهت نتیجه حاصل از عمل ، بدون مشکلات تنفسی ماندگار خواهد ماند و تحت هیچ شرایطی افت نمی کند.

هزینه جراحی بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر انحرافی در بینی گوشتی وجود داشته باشد در برآورد قیمت رینوپلاستی تاثیرگذار است و در صورتی که بینی فردی از پیش جراحی شده باشد و به ترمیم نیاز داشته باشد این مورد نیز در مبلغ نهایی موثر است. از این رو برای اطلاع دقیق از هزینه رینوپلاستی گوشتی می بایست به مطب دکتر محمدرضا سماواتی فرد در تهران مراجعه کنید. به طور کلی باید بگوییم که این قیمت براساس موارد مختلفی مانند میزان اصلاحات ، تبحر پزشک ، موقعیت مکانی مطب ، انجام این پروسیجر در کلینیک یا بیمارستان ، دستمزد پزشک بیهوشی ، آزمایشات انجام شده و غیره بستگی دارد از این رو نمی توان قیمت واحدی از رینوپلاستی گوشتی را برای تمام داوطلبان در نظر گرفت.

داوطلب ایده آل عمل جراحی بینی گوشتی در تهران

هنگامی که زیباجویی به دنبال رینوپلاستی و افزایش زیبایی چهره خود باشد ، با این تفکر روبرو می شود که آیا داوطلب مناسبی برای عمل بینی گوشتی می باشد یا خیر. یک جراح پایبند و متعهد به اصول اخلاقی که اولویت کار خود را منافع و سلامت بیمار خود قرار می دهد ، طی جلسه ویزیت با دقت به داوطلب گوش فرا می دهد و با در نظر گرفتن شرایط فرد ، صراحتا امکان یا عدم امکان عمل جراحی بینی گوشتی را بر بینی بیمار بیان می کند. در شرایط استاندارد گفتگو ، تبلیغات کذب برای تحریک بیمار به انجام فرایند زیبایی بینی که شاید ، خطر آفرین باشد ، به هیچ وجه وجود ندارد. به طور کلی ، در صورتی که هریک از موارد زیر در مورد مراجعه کننده صدق کند ، شخص ، کاندید مناسبی در خصوص عمل بینی گوشتی محسوب می شود :

  • اینکه فرد از فرم ظاهری بینی خود ناراضی باشد و شکل این اندام ، باعث تاثیر منفی بر اعتماد به نفس و رضایت از صورت خود شود.
  • از نتیجه رینوپلاستی گوشتی در تهران انتظاراتی معقول داشته باشید و با توجه به گوشتی بودن بینی ، در اجرای برخی پارامترها محدودیتی هایی ایجاد شده باشد.
  • شرایط و سبک زندگی به شکلی باشد که دستورالعمل ها و مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی گوشتی که توسط بهترین جراح بینی گوشتی تهران توصیه شده را به طور منظم و با دقت اجرا کند.
  • متقاضی از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشد و به بیماری خاصی مبتلا نباشد.
  • افراد ، اعتیاد به الکل و مواد مخدر نداشته باشند. همچنین در صورتی که فردی بخواهد عمل بینی گوشتی انجام دهد ، باید بتواند به مدت حداقل 3 هفته قبل و بعد از جراحی این موارد را کنار بگذارد.

عمل بینی گوشتی با مدل فانتزی

مدل فانتزی همانطور که می دانید یکی از پرطرفدار ترین مدل های بینی در میان متقاضایان عمل جراحی بینی گوشتی در تهران به خصوص خانم ها می باشد. این فرم باعث می شود تا چهره بیمار کمی جوان تر و جذاب تر و فانتزی تر جلوه کند. همین مسئله نیز باعث می شود تا هر فردی تمایل به داشتن این نوع فرم بینی داشته باشد. اما از آنجایی که بینی های گوشتی دارای شرایط خاصی هستند و پوست آن ها ضخیم تر از سایر بینی ها است و همین مسئله باعث ایجاد چالش های متنوعی در حین انجام عمل جراحی می شود ، سوال به وجود می آید که آیا رینوپلاستی بینی گوشتی با مدل فانتزی یا نیمه فانتزی امکان پذیر است یا خیر؟ باید در پاسخ به این سوال بگوییم که بینی های گوشتی به دلیل خصوصیاتی که دارند به هیج عنوان گزینه ای مناسب برای فرم فانتزی نمی باشند ، حتی اگر پزشک برای انجام تغییرات مورد نظر جهت خلق بینی فانتزی ابتدا به خوبی غضروف بینی را تقویت کند. چرا که کوچک کردن بینی تا رسیدن به مدل عروسکی ، پزشک را با محدودیت های بزرگی رو به رو می کند. علاوه بر آن نیز چنانچه از نتیجه عمل جراحی خود رضایت نداشته باشید ، انجام عمل ترمیمی را سخت تر و دشوار تر خواهد کرد. از همین رو توصیه می شود افرادی که دارای بینی گوشتی و پهن هستند نسبت به انجام جراحی بینی فانتزی اصرار نکنند و انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل را به جراح بینی انتخابی خود بسپارند و امید و اطمینان داشته باشند که از پروسه درمان خود بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد.

انجام عمل بینی گوشتی به فرم فانتزی می تواند موجب افتاده شدن نوک بینی و نیاز به انجام عمل جراحی ترمیمی بینی شود پس در انتخاب های خود منطقی عمل کنید.