چگونگی جراحی زیبایی بینی

اگر جزو افرادی هستید که قصد جراحی زیبایی بینی را دارین، مطالب این سایت می تواند به شما کمک کند اطلاعات لازم درباره ی عمل بینی را به دست آورید . با ما باشد با کلی مقاله های مهم درباره ی جراحی بینی . این مقاله را با عنوان چگونگی جراحی زیبایی بینی شروع خواهیم کرد.

چگونگی جراحی زیبایی بینی

مقدمه :

عمل بینی ، چند سال اخیر در بین مردم به خصوص در کشور ما بسیار شایع شده است که افراد با دلایل های مختلفی از قبیل انحراف بینی ،کجی بینی ، پولیپ بینی ، نامتقارن بودن پره های بینی، افتادگی نوک بینی و بسیاری از دلیل های دیگر، به جراحی بینی رویکرد دارند.

متقاضیان جراحی بینی بایستی این نکته را در نظر داشته باشند، تحقیقات پزشکی نشان داده است که عمل بینی برای برطرف کردن عیوب بینی می باشد و در صورت این که در جراحی اغراق و دست کاری زیاد باشد نه تنها سبب زیبایی در فرد نمی شود بلکه ظاهر عادی فرد را از او گرفته و همچنین چهره ی طبیعی فرد به یک چهره ی غیر عادی تبدیل می شود.

به این جهت اگر تصمیم  دارید بینی خود را جراحی کنید و همچنین تغییر اساسی و خوب در چهره ی شما ایجاد شود قبل از اقدام به عمل حتماً مراجعه به پزشک انجام شود، تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد و همچنین با مشورت از جراح خود مدل بینی را انتخاب کنید تا در اتمام عمل شاهد یک نتیجه ی مطلوب و دلخواه باشید. در ادامه می پردازیم به موضوع جراحی بینی و چکونگی این عمل. ( چگونگی جراحی زیبایی بینی )

جراحی بینی :

با پیشرفت در علم پزشکی و با وجود جراحی های پلاستیک، همچنین جراحی بینی ، افزون بر ايجاد تناسب درخود بينی، ارتباط خوشايندتری را بين بينی وديگر اجزای صورت برقرار مي كند.

به دلیل این که بینی عضوی است که در وسط صورت قرار گرفته شده است، عیوب آن بیشتر به چشم می آید.

عمل جراحی بینی می تواند با بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی انجام شود انتخاب نوع بیهوشی به پیچیدگی جراحی بستگی دارد.

اگر بیمار بیهوشی موضعی را انتخاب کند ،باید آماده باشد که صدای کار کردن دکتر بر روی غضروف و استخوان بینی را بشنود.

در عمل زیبایی بینی جراح برشی را ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی کامل داشته باشد
، این برش اصولا در درون بینی زده می شود  به همین جهت نگران جای برش و بخیه نباشید. ( چگونگی جراحی زیبایی بینی )

درصورت نیاز امکان این که پیوند غضروف یا استخوان وجود داشته باشد زیاد است (که هم می توان از ناحیه هایی از خود بدن بیمار استفاده شود و هم می توان از پر کننده های ترکیبی مصنوعی استفاده شود)

 مطالب این سایت می تواند اطلاعات لازم از قبیل :

  • عمل جراحی بینی گوشتی
  • جراحی بینی قیمت
  • جراحی بینی عکس
  • جراحي زيبايي بيني
  • بعد از عمل بینی
  • دانلود فیلم جراحی بینی
  • عمل زیبایی بینی با لیزر
  • جراحی بینی مردان را در اختیار شما قرار دهد.