متخصص جراحی زیبایی بینی

این مقاله ارائه دهنده ی موضوع متخصص جراحی زیبایی بینی می باشد. به این جهت برای داشتن آگاهی در خصوص این عنوان می توانید مقاله ی زیل را خوانده و با رعایت به نکات گفته شده ، جراحی بینی خود را با نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش به پایان برسانید.

متخصص جراحی زیبایی بینی

مقدمه :

گاهی اوقات برخی افراد به اشتباه زیبایی بینی را در کوچک بودن آن می دانند، این باور و فکر از نظر پزشکان و جراحان، به طور قاطع غلط می باشد، زیبایی بینی در گرو تناسب بخش های مختلف بینی و همچنین تناسب کل بینی با بخش های مختلف چهره و صورت می باشد.

متقاضیان و کاندیدهای جراحی بینی این نکته را به خاطر داشته باشند که هدف از جراحی زیبایی بینی زیباتر نشان دادن چهره است نه صرفاً کوچک کردن بینی. بسیاری از افراد با خیال این که با کوچک کردن بینی چهره ایی زیباتر را خواهند داشت دست به این عمل زده اند و نه تنها بر زیبایی چهره ی آن ها افزوده نشده است بلکه تناسب قبلی صورت نیز از بین رفته است و چهره غیر عادی به نظر رسیده است.

به این جهت برای انتخاب و تصمیم درست مدل بینی، رفتن به مشاوره قبل از جراحی می تواند کمک بسیاری برای شما داشته باشد تا در اتمام عمل شاهد زیباتر شدن چهره ی خود باشید نه غیر عادی شدن صورت. نکته ایی که حائز اهمیت است انتخاب جراح بینی و پزشک می باشد، بیمار باید با در نظر گرفتن اطلاعات کلی درمورد پزشک مورد نظر و همچنین تحقیق درباره ی ایشان، با اطمینان کامل جراحی را انجام دهد. در ادامه ی مقاله می پردازیم به متخصص جراحی زیبایی بینی .

متخصص جراحی زیبایی بینی :

مطالب پایین شما را با یکی از متخصصان جراحی زیبایی آشنا می سازد.

دکتر محمد رضا سماواتی فرد

فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (ورودی سال 78)

شروع دوره تخصصی (رزیدنتی) دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87

رزیدنت برتز دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 90

نفر چهارم بورد کشوری در سال 91 در رشته گوش حلق و بینی و جراحی سر و گردن

در حال حاضر

عضو هیات علمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان امیراعلم

ریاست بخش گوش ، حلق و بینی بیمارستان امام علی چابهار در سال 91-94

گذراندران دوران رزیدنتی (تخصص) در رشته گوش ، حلق و بینی در بزرگترین تراز گوش ، حلق و بینی کشور دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان امیر اعلم و بیمارستان امام خمینی.

هدف از ساخته شدن این سایت دادن اطلاعات کامل و صحیح به کاندیدهای جراحی بینی می باشد، شما با اعتماد کردن به ما و مطالبی که گفته می شود ،می توانید بهترین چهره را پس از جراحی بینی داشته باشید.

در این سایت مقاله هایی نظیر :

  • هزینه جراحی زیبایی بینی
  • بهترین جراح بینی تهران
  • بهترین جراح بینی در تهران کیست
  • بهترین جراح بینی استخوانی در تهران
  • بهترین جراح بینی گوشتی در تهران
  • بهترین جراح بینی در کرج

عمل بینی گوشتی عکس ، نوشته شده است.با خواندن این مقالات به دانش خود درباره ی عمل زیبایی بینی بی افزایید.