عمل جراحی نوک بینی

یکی از شایع ترین و مهم ترین مشکلاتی که افراد برای عمل جراحی مراجعه می کنند جراحی نوک بینی است و همچنین ترمیم نوک بینی به وسیله ی تکنیک های جراحی پلاستیک قابل انجام است. ( جراحی بینی )

جراحی نوک بینی

برای این که ترمیم جراحـی نوک بینی انجام شود غضروف هایی قوی به غضروف های نوک بینی پیوند داده شود تا به این وسیله استحکام کافی پیدا کند تا شکل زیبایی به خود بگیرد و همچنین این زیبایی دراز مدت باشد.

بسیاری از افراد این روزها خواهان انجام جراحی زیبایی پلاستیک از جمله جراحی زیبایی بینی هستند، اکثر افرادی که متقاضی این جراحی ها می شوند حاضر هستند عوارض ناشی از عمل جراحی بینی را به جان بخرند و تنها دلیلشان زیبایی بیشتر چهره و همچنین بالا بردن اعتماد به نفسشان است. عمل جراحی بینی امکان دارد دلیل های مختلفی انجام شود که یکی از مهم ترین و شایع ترین دلایل افراد افتادگی نـوک بینی آن ها است، این جراحـی غالباً برای فرم دهی به ناحیه ی نوک بینی در کسانی که نوک بینی آن ها بیش از حد به سمت پایین است انجام می شود.

جراحـی نوک بینی از داخل بینی انجام می شود و جراح بینی از داخل تغییرات لازم را بر وری استخوان و غضروف بینی انجام خواهد شد.

در این جراحی بخیه ها از داخل خورده می شود به همین جهت هیچ اثری از بیرون قابل رویت نیست همین جریان سبب شده است یکی از مزایای جراحـی نوک بینی به حساب آید.

جراحـی نوک بینی چگونه انجام می شود :

  • تحت بیهوشی انجام می شود.
  • مدت زمان بیهوشی 45 دقیقه می باشد.
  • به طور معمول از بخیه های جزبی استفاده می شود. به همین دلیل نیازی به کشیدن بخیه ها نداری.
  • نوک بینی پس از عمل پانسمان می شود.
  • فعالیت های روزانه را یک روز پس از عمل می توانید شروع کنید.
  • پس از گذشت پنج روز می توانید پانسمان را باز کنید.