تفاوت جراحی بینی عروسکی با طبیعی چیست :

زیبایی بینی در جذابیت چهره ی فرد بسیار تاثر گذار است ، به همین دلیل اگر فرد دارای بینی نامتقارن باشد ، باعث می شود که کل چهره درگیر شود و زیبایی بقیه ی ناحیه ی صورت را از بین می برد، در صورتی که فرد از بینی خود ناراضی باشد ، همین امرسبب پایین آمدن اعتماد به نفس او می شود و در پایان موجب کم رنگی و کناره گیری آن در جامعه و دوستان می شود . ( جراحی بینی )

این دلایل سبب می شود تا فرد به عمل های زیبایی بینی روی آورد ، افراد به دو دسته تقسیم شده اند ، کسانی که مایلند عمل زیبایی بینی عروسکی را انجام دهند و افرادی که دوس دارند فقط عیب بینی آن ها رفع شود و حالت طبیعی بودن خود را از دست ندهد . در ادمه ی مطالب می پردازیم به تفاوت جراحی بینی عروسکی با طبیعی .

تفاوت جراحی بینی عروسکی با طبیعی

بینی های عروسکی و یا فانتزی اخیراً میان خانم ها بسیار محبوبیت پیدا کرده است . برخی از افراد بدون در نظر گرفتن مشکلات بعد از عمل جراحی عروسکی ، اصرار به انجام آن را دارند . کاندیدهای این عمل باید این را در نظر داشته باشند که ، جراحی بینی عروسکی نیاز به کوچک کردن غیر استاندارد و یا قوس بیش از حد دارد . قبل از اقدام به جراحی بینی عروسکی این را در نظر داشته باشید در صورتی که بعد از عمل از مدل آن رضایت کافی را نداشته باشید و به آن دنبال تغییر مجدد باشید ، به دلیل کوچک کردن بیش از حد بینی و قوس زیاد آن ، عمل سخت بوده و باید انتظار هر نتیجه ایی را داشته باشد .

تفاوت هایی که جراحی بینی عروسکی  را با طبیعی جدا می سازد :

اندازه ی سوراخ بینی ، نحوه ی ایجاد برش ، نحوه ی بخیه زدن ، تغییر ظاهر نوک بینی ، قوس بینی ، سر بالا شدن ، کوتاه و یا کم شدن ارتفاع بینی است . اگر این ناحیه ها در حد معقول تغییر کند بینی طبیعی می شود ، در غیر این صورت برای داشتن بینی فانتزی باید ناحیه ی های بینی بیش از حد کوچک شود .