درباره هزینه جراحی بینی

هزینه جراحی بینی در هر فردی متفاوت می باشد زیرا به طور خاص برای هر فرد بر اساس نیاز های زیبایی و عملکردی وی ، برنامه ریزی صورت می گیرد . طی جلسه ی مشاوره ی اولیه سوابق پزشکی و توقعاتی که از نتیجه ی جراحی بینی دارید مورد بررسی قرار می گیرد و بهترین روش برای شما برگزیده می شود .

هزینه جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یکی از انواع عمل های زیبایی است که متقاضیان بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.

ایراداتی که در ظاهر بینی وجود دارد با انجام جراحی زیبایی بینی برطرف می گردد.

از جمله ایرادات بینی می توان به:

  • کجی بینی
  • غیرقرینه بودن سوراخ های بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • بزگ بودن نوک بینی
  • قوز بینی و غیره اشاره نمود.

نحوه انجام جراحی زیبایی بینی

جراحان بینی برای انجام جراحی بینی از دو روش باز و بسته استفاده می نمایند.

  1. جراحی بینی باز : در این روش از جراحی کردن بینی ، جراح بینی بعد از بیهوش شدن فرد علاوه بر ایجاد برش های داخلی یک برش نیز بر روی کلوملا ایجاد کرده و تغییرات لازم را در بینی ایجاد می نماید.
  2. جراحی بینی بسته : در این روش از جراحی بینی ، جراح بینی بعد از اینکه فرد بیهوش شد اقدام به ایجاد چندین برش در داخل بینی کرده و هیچ برشی در این روش بر روی کلوملا ایجاد نمی شود.

نتیجه جراحی زیبایی بینی

با توجه به سه عامل نوع بینی ، تناسب بینی با سایر اجزای صورت و سلیقه بیمار می توان بینی ها را به دو فرم طبیعی و فانتزی جراحی کرد.

  1. بینی فانتزی : در جراحی بینی فانتزی ، بینی کوچک و سربالا شده و در آن قوس ایجاد می شود.
  2. بینی طبیعی : در جراحی بینی طبیعی ، بینی خیلی کوچک و سربالا نمی شود و هدف از انجام آن فقط برطرف کردن ایرادات بینی می باشد.

هزینه ی نهایی عمل جراحی بینی شامل چه مواردی است ؟

  • هزینه ی دستمزد جراح بینی
  • هزینه ی متخصص بی هوشی
  • هزینه های بیمارستان یا کلینیک

در ضمن به این هزینه های ذکر شده مالیات نیز افزوده می شود .

اختلاف زیاد در هزینه ها و قیمت عمل جراحی بینی توسط جراح های مختلف ، به دلیل اختلاف زیاد در همه ی این هزینه های گفته شده به وجود می آید .

 

هزینه جراحی بینی

 

هزینه ی جراح :

به طور معمول دستمزد جراح پلاستیک ، شامل خود عمل جراحی زیبایی بینی می شود . قیمت جراحی بینی بسته به جراحی که برگزیده اید تغییر می کند . اختلافات موجود در هزینه های جراحی بینی ، میزان تخصص جراح در جراحی بینی ، تجربه ، صلاحیت های حرفه ای وی و معروفیت او را نشان می دهد . لذا حتما برای انجام جراحی بینی باید اطمینان پیدا کنید که جراحی که که انخاب نموده اید صلاحیت های لازم را داشته باشد .

هزینه مشاوره ی اولیه :

اولین مراجعه به متخصص عمل جراحی بینی ، هزینه ای خواهد داشت  . این هزینه نیز به خود جراح بستگی دارد .

هزینه های بیمارستان :

هزینه های بیمارستان ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارد . حتما مطمئن باشید بیمارستانی که قصد دارید در آن جراحی بینی انجام دهید ، از تجهیزات کامل ، پرسنل آموزش دیده و همچنین استاندارد های بالا برخوردار باشد . عنصر اصلی هزینه های بیمارستان هزینه های اتاق عمل است .

همچنین باید بگوییم که هزینه جراحی بینی با هدف زیبایی را می بایست خود فرد تقبل کند در حالیکه هزینه جراحی بینی با اهداف درمانی را بیمه تقبل می نماید.