این مقاله را با موضوع مشاوره جراحی بینی شروع می کنیم، پس اگر جزو افرادی هستید که خواهان انجام جراحی بینی هستید، و قصد انجام آن را دارید ، این مقاله را کامل مطالعه کنید. دکتر محمدرضا سماواتی بهترین و متبحر ترین جراح زیبایی بینی در تهران در خصوص اتفاقات و گفتگو های که حین مشاوره انجام می شود مطالبی را بیان خواهند که باعث کاهش ترس و استرس شما و در نهایت افزایش اطلاعاتتان می شود.

 

مشاوره جراحی بینی

 

دریافت اطلاعات کافی پیش از مشاوره جراحی بینی

عمل جراحی دماغ یکی از شایع ترین و همچنین رایج ترین جراحی‌هایی است که امروزه علل خصوص در کشور ما انجام می‌شود. با این حال بسیاری از اشخاص تنها و تنها به ظاهر و شکل نهایی بینی توجه دارند و مسائل دیگر برای آن ها از اهمیت کمتری برخوردار است. اما تنها پزشک و نحوه جراحی تضمین‌ کننده رضایت مطلوب از نتیجه عمل نیستند و غیر از این دو مورد کلیدی موارد دیگر هم باید رعایت شود.

 مشاوره

قبل از اقدام به هر عملی چه عمل های زیبایی و چه عمل های درمانی، مراجعه به پزشک و مشاوره گرفتن از ایشان یک امری ضروری محسوب می شود. در جلسه ی مشـاوره جراحی بینی ، پزشک اطلاعات لازم از جمله اقدامات قبل از عمل و یا مراقبت های پس از عمل را در اختیار بیمار قرار می دهد و همچنین با صحبت کردن و گفتگو، پزشک دست خواهد یافت، آیا بیمار از نتیجه ی عمل خواسته ی معقولانه ایی دارد یا خیر و در صورت غیر معقول بودن خواسته، پزشک سعی می کند که بیمار را از افکار غلط و نادرستی که دارد آگاه کند.

مشاوره جراحی بینی

در اولین جلسه ی مشاوره ی خود با جراح، دلیل های خود را برای جراحی زیبایی بینی توضیح می‌دهید. پزشک، بینی و ساختار صورت شما را مورد بررسی قرار می دهد و درباره نتیجه احتمالی جراحی (شکل بینی پس از عمل) و روش جراحی با شما صحبت می‌کند. موارد متعددی وجود دارد که باید در مشاوره پیش از عمل جراحی به آن دقت شود که در ادامه ی مقاله به این موارد اشاره شده است.

 

مشاوره جراحی بینی

گفتگو با پزشک

  • سابقه های پزشکی 

پیش از انجام این عمل یا سایر عمل های جراحی زیبایی و درمانی ،بررسی  تاریخچه ی  سلامتی فرد بسیار مهم است به خصوص در صورتی که از بیهوشی عمومی استفاده شود. در حین جلسه مشاوره جراحی بینی پزشک در رابطه با سابقه پزشکی و شرایط عمومی شما سوالات متفاوتی را مطرح می کند.

  • بررسی سلامت عمومی 

پیش از تصمیم گیری برای عمل زیبایی بینی ، مشکلات سلامت عمومی فرد باید مورد بحث قرار گیرد. هر گونه بیماری مزمن تان را با جراح بینی خود در میان بگذارید. این مشکلات شامل :

  •  فشار خون بالا
  •  بیماری دیابت
  •  مشکلات قلبی
  •  کبد
  •  کلیه
  •  سکته مغزی
  •  سرطان
  •  مشکلات در بهبودی زخم و خونریزی است.

شما در روز مشاوره جراحی بینی ،می توانید سوالاتی که ذهنتان درگیر آن شده است را برای ایشان مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.

صبحت های جناب دکتر سماواتی فرد با یکی از متقاضیان

 

سولات رایجی که در روز مشاوره جراحی بینی از اکثر پزشکان پرسیده می شود ، عبارت اند از : 

  1. هزینه عمل زیبایی بینی
  2. جراحی نوک بینی
  3. بینی گوشتی بعد از عمل
  4. روتوش بینی چیست ؟
  5. خندیدن بعد از عمل بینی
  6. عمل بینی درد داره؟

و بسیاری سوالات همانند این سوالات پرسیده است.

 

مشاوره جراحی بینی

 

تعیین هزینه رینوپلاستی در  زمان مشاوره جراحی بینی

مبلغی که بابت جراحی کردن دماغ پرداخت می شود برای بسیاری از متقاضیان جای سوال دارد زیرا هزینه های پرداختی هر فرد برای رینوپلاستی با فرد دیگر متفاوت است. عمل دماغ جزو جراحی هایی است که هزینه متغیری دارد زیرا فاکتورهایی که برای تعیین هزینه در نظر میگیرند ، در هر فردی متفاوت است .

دستمزد جراح بینی یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین هزینه می باشد ، مبلغی که راینولوژیست به عنوان دستمزد دریافت می کند ، بیشترین بخش از هزینه را شامل می شود . به طول معمول جراحی زیبایی بینی هزینه بالایی دارد و انجام این جراحی با مبالغی چون 2 میلیون تومان و 3 میلیون تومان غیرممکن است .

تجهیزاتی که برای عمل جراحی دماغ در نظر گرفته می شود و دشوار بودن این جراحی ، منجربه دریافت هزینه نسبتاً بالایی می شود . انجام رینوپلاستی به هر قیمتی و با پرداخت مبالغ کم به هیچ فردی توصیه نمی شود زیرا اغلب افرادی که هزینه های بسیار پایینی بابت رینوپلاستی دریافت می کنند ، مهارت کافی در این زمینه را ندارد و اغلب بیماران شان با عوارض رینوپلاستی مواجه می شوند .

در نتیجه زمانی برای مشاوره جراحی بینی اقدام کنید که شرایط پرداخت هزینه را داشته باشید و بتوانید نزد جراح بینی خوب و ماهری که هزینه معقولی دریافت می کند ، بینی را جراحی کنید .