نکات قبل از جراحی بینی

در ابتدا قبل از این که بخواهیم بپردازیم به مبحث “ قبل از جراحی بینی ” بهتر است دو نکته ایی که قبل از تمام عمل ها باید رعایت شود را بدانید.

قبل از جراحی بینی

قبل از اقدام به هر عملی ( چه عمل های درمانی چه عمل های زیبایی ) توصیه می شود برای به دست آوردن اطلاعات لازم از جمله ( اقدامات قبل از عمل و مراقبت های پس از عمل ) یک جلسه به مشاور رفته و یا در سایت های معتبر اطلاعات لازم را به دست آورید. شما با آگاهی پیدا کردن درباره ی عملی که می خواهید انجام دهید می توانید احتمال خطرات و عارضه های حین عمل و یا پس از عمل را کاهش دهید. افراد که متقاضی عمل زیبایی بینی هستند این مقاله را کاملاً مطالعه کنند. با ما باشید با موضوع قبل از جراحی بینی .

جراحی زیبایی بینی :

امروزه اشخاص زیادی تمایل به اعمال جراحی زیبایی دارند. از دلیل های گسترش این اعمال جراحی مسئله ی فرهنگی و مد است. توصیه ایی که متخصصان می کنند این است که متقاضیان عمل جراحی تحت مشاوره قرار گیرند و در صورت نیاز عمل جراحی شوند، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد اگر فرد به درستی انتخاب نشود، تحت استرس و فشارهای روحی روانی و اجتماعی قرار می‌گیرد و عمل جراحی نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.
دانستن مطالبی از جمله : قبل از عمل بینی چی بخوریم، بعد از جراحی بینی چی بخوریم، مراقبت های قبل از عمل بینی، نکات بعد از عمل بینی ، شب قبل از عمل بینی، مهم واقع شده است، که در ادامه ی مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

قبل از جراحی بینی :

در جراحی‌هایی که به بیمار باید بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی داده شود، بیمار باید حتما ناشتا بوده و شب قبل از عمل مایعات و غذاهای سبک میل کند و حداقل ۱۲ تا ۱۴ ساعت قبل از عمل نباید چیزی خورده شود.
” آزمایشات قبل از عمل جراحی”
آزمایش خون قبل از عمل بینی.
آزمایش قند خون.
کنترل مشکل انعقادی.
آزمایش تشخیص بارداری در خانم ها.

پس از جراحی بینی :

از خوردن غذاهای سفت که به جویدن زیاد نیاز دارد پرهیز شود و از غذاهای نرم و میکس شده استفاده شود.
دارو های تجویز شده مرتب استفاده شود.
حداقل تا دو ماه از عینک استفاده نکنید.
یک هفته استراحت نسبی داشته باشید.
برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.