درباره عمل بینی گوشتی با لیزر

عمل بینی گوشتی با لیزر صحت علمی ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و جراحی بینی گوشتی بدون عمل بینی حقیقت ندارد و لیزر قادر به ایجاد تغییرات و رفع ایرادات بینی نمی باشد.

باید به این نکته اشاره کرد علم پزشکی به آن مرحله نرسیده که بتواند بدون ایجاد برش روی ساختمان بینی و کلا بدون استفاده از روش های جراحی بینی بافت و غضروف اضافه بینی را بردارد.

کاربرد لیزر در جراحی بینی گوشتی

طرفداران جراحی بینی روز به روز در حال افزایش است و افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند به دنبال راهی هستند که جراحی بینی گوشتی موفقی داشته و جراحی بینی آنها نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اغلب افراد با تبلیغات بسیاری در مورد عمل بینی گوشتی با لیزر روبرو شده اند که نتایج فوق العاده ای هم به دنبال دارد و عده کثیری از افراد با شنیدن این تبلیغات وسوسه می شوند که بدون انجام جراحی بینی گوشتی خود با انجام لیزر بدون خونریزی و بیهوشی ایرادات بینی برطرف خواهد شد.

برای توجیه کردن این افراد باید گفت که به طور کلی جراحی بینی بدون عمل بینی امکان پذیر نخواهد بود.

کاربرد لیزر در جراحی بینی تنها در موارد خاص فقط برای رفع مشکلات سطح پوست بینی مانند آکنه و کک و مک می باشد و قادر به ایجاد هیچگونه تغییری در غضروف بینی نمی باشد.

عمل بینی گوشتی با لیزر صحت علمی ندارد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و جراحی بینی گوشتی بدون عمل بینی حقیقت ندارد و لیزر قادر به ایجاد تغییرات و رفع ایرادات بینی نمی باشد.

کوچک کردن بینی با لیزر

در برخی تبلیغات نیز ممکن است واژه کوچک کردن بینی گوشتی با لیزر را شنیده باشید این گفته نیز تبلیغات کذب می باشد.

هدف از بیان این تبلیغات این است که لیزر می تواند مشکل سطحی پوست بینی را آن هم در موارد خاص بر طرف کند و عملا نقشی در کوچک کردن بینی نخواهد داشت و قادر به نازک کردن پوست بینی هم نخواهد بود.

در نتیجه کوچک کردن بینی با لیزر هم امکان پذیر نخواهد بود.

به طور کلی کاربرد لیزر برای رفع مشکلات پوستی و چشم می باشد و در جراحی بینی هیچگونه کاربردی ندارد.