درباره دانستنی های جراحی بینی گوشتی

در ابتدا قبل از آن که بحث دانستنی های جراحی بینی گوشتی را شروع کنیم بهتر است توضیح کلی و مختصری درباره ی جراحی زیبایی بینی داده شود.

دانستنی های جراحی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی :

امروزه جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

به همین منظور اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری اساسی در ظاهر خود به وجود آورید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی توصیه های زیر را جدی بگیرید.

دانستنی های جراحی بینی گوشتی :

عمل جراحی زیبایی بینی در کشورما آمار و ارقام قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر افرادی که برای جراحی زیبایی مراجعه می کنند اصولا از نتیجه ی نهایی آن واهمه دارند.

افرادی هستند که بینی اصطلاحا گوشتی دارند .روزانه صدها زن و مرد ایرانی تحت عمل جراحی زیبایی بینی های گوشتی و استخوانی قرار می گیرند. اگر شما هم در لیست انتظاربینی های گوشتی هستید  بهتر است دانستنی های عمل جراحی زیبایی بینی را بدانید چرا که داشتن آگاهی قبل از انجام هرکار مهم ترین تاثیر را در نتیجه خواهد داشت.

بینی گوشتی چیست ؟

بینی هایی که دارای پوست ضخیم و غدد سباسه فراوان و باز بودن سوراخ های پوست هستند در اصطلاح بینی گوشتی نامیده می شوند. در چنین بینی ها معمولا غضروف ضعیف می باشد و عمده بینی، پوست و چربی زیر آن و غدد سباسه است. همچنین معمولا کمی نوک بینی افتاده است و پره ها باز و ضخیم می باشد. به دلیل وجود هورمون جنسی مردانه و چرب بودن پوست مردان، بینی گوشتی در مردان به وفور دیده می شود.