همه چیز در مورد انتخاب جراح بینی

با توجه به این که جراحی بینی اقدامی مهم و تاثیر گذار در زندگی به شمار می آید باید نهایت دقت و وسواس را در انتخاب جراح بینی مناسب به عمل آورد . مهم ترین عامل در به دست آمدن نتیجه ی مطلوب به مهارت و تبحر جراح بینی بستگی دارد .

 

انتخاب جراح بینی

 

جراح بینی باید در کنار علم و تجربه کافی ، از هنر زیبایی شناسی نیز برخوردار باشد .جراحانی هستند که به دلیل اینکه از روحیه هنری برخوردار نیستند ، نمی توانند یک بینی زیبا خلق کنند .

یک استاد سنگ تراش هر قدر هم که از نوع و جنس سنگ ها آگاهی داشته باشد و اصول تراشیدن و مجسمه سازی را نیز رعایت کند ، تنها زمانی قادر می باشد یک اثر هنری خلق کند که از شم هنری و زیبایی شناختی قوی ای برخوردار باشد.

 

 

نکاتی درباره ی جراح بینی

کار یک جراح بینی از لحاظ خلق یک اثر زیبا ، شبیه و در عین حال بسیار دشوارتر از استاد سنگ تراش است زیرا علاوه بر این که باید زیبایی مورد نظر را در بینی فرد ایجاد کند ، باید در عملکرد اندام حیاتی بدن نیز اختلالی ایجاد نکند  و بتواند کار خود را به بهترین شکل انجام دهد و همین موضوع محدودیت های زیادی پیش روی جراح بینی قرار می دهد .

 

 

جراح بینی خوب و ایده آل باید از ساختمان ظاهری و داخلی بینی علم کافی داشته باشد و مخصوصا اینکه به مسایل مربوط به داخل بینی مانند انحراف تیغه ی میانی بینی ، توربین ها ، پولیپ ، سینوزیت و… توجه داشته باشد و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نماید .

به علاوه جراح بینی باید از تجربه ی کافی در جراحی انواع بینی برخوردار باشد .

زمانی که به نزد جراح زیبایی بینی مراجعه می کنید می توانید با دیدن نمونه کار های قبلی کار جراحان و همچنین مشاهده ی آلبوم عکس های قبل و بعد از عمل به میزان تبحر و تجربه جراح بینی پی ببرید .

انتخاب جراح بینی

جراحی بینی

جراحی بینی نوعی از جراحی های زیبایی مرتبط با چهره است که منجربه افزایش زیبایی چهره می شود .

نا متقارن بودن بینی یا بزرگ بودن بینی و هرگونه ایرادی در ظاهر بینی می تواند از زیبایی چهره بکاهد و همین امر باعث می شود تا افرادی که دچار ناهنجاری در ظاهر بینی هستند تمایل به انجام جراحی بینی داشته باشند .

البته جراحی بینی فقط مختص اصلاح فرم و ظاهر بینی نیست و برای موارد درمانی بینی نیز استفاده می شود .

از موارد درمانی بینی می توان به سینوزیت ، پولیپ بینی ، انحراف بینی و غیره اشاره کرد .

انتخاب جراح بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

پس از انتخاب جراح بینی می توانید هزینه را جویا شوید زیرا هزینه جراحی بینی بستگی به دستمزدی دارد که جراح بینی دریافت می کنند.

همچنین هزینه های بیمارستان ، تهیه داروها و انجام آزمایشات نیز بخشی اندکی از هزینه را تشکیل می دهند .

هزینه جراحی زیبایی بینی به گونه ای است که نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن اعلام کرد زیرا هر جراح بینی و بیمارستان هزینه متفاوتی دارد ، که این تفاوت باعث متغیر شدن هزینه جراحی بینی می شود .

بنابراین برای مطلع شدن از هزینه جراحی بینی در ابتدا باید جراح بینی خود را مشخص کنید و سپس هزینه را از ایشان جویا شوید.