بهترین کاندید جراحی بینی چه کسانی هستند؟

بهترین کاندید جراحی بینی : از پرطرفدار ترین اعمال جراحی زیبایی می توان جراحی زیبایی بینی را مثال زد . بیشتر افراد به منظور ایجاد یک تغییر بزرگ در چهره ی خود اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی بینی می کنند . به علاوه با انجام عمل جراحی بینی می توان مشکلات تنفسی  انحرافات و شکستگی های موجود در بینی را برطرف نمود . با این وجود که کارشناسان هشدار می دهند تنها کسانی که به علت انحراف دچار گرفتگی بینی ، سینوزیت های مکرر و تنگی نفس می باشند اقدام به عمل جراحی بینی کنند ، اما هر روزه به به تعداد متقاضیان عمل جراحی بینی اضافه می شود.

بهترین کاندید جراحی بینی

از دلایل عمده ی جراحی ، وجود انحراف در تیغه ی بینی می باشد که امکان دارد موجب بروز مشکلاتی در بینی افراد شود . اگر پزشک جراحی در این زمینه تبحر نداشته باشد تیغه ی داخلی بینی به درستی اصلاح نمی شود و بعد از انجام عمل برای بیمار مشکلات تنفسی ایجاد خواهد شد . در این صورت بیمار نیاز به جراحی ترمیمی بینی خواهد داشت .

وجود مشکلات شاخک های بینی :

بیشتر افراد با مشکل رشد بیش از حد شاخک های داخل بینی مواجه اند . معمولا در بینی هر فرد در هر سمت بینی 3 برآمدگی استخوانی در داخل بینی وجود دارد که به آن شاخک یا توربینیت بینی گفته می شود . این شاخک ها مشکلاتی در تنفس فرد ایجاد می کنند .

وجود بافت اضافی یا پولیپ :

از دیگر مشکلات شایعی که در بینی افراد ایجاد می شود بافت های اضافی یا پولیپ بینی می باشد . این افراد به منظور انجام جراحی بینی ابتدا تحت درمان پولیپ قرار گرفته  و سپس جراحی پلاستیک بینی انجام می دهند .