کاندیدای جراحی زیبایی گوش کیست؟

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی بر روی تمام افراد در هر رده ی سنی قابل انجام است لذا در دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان می توان جراحی زیبایی گوش انجام داد .  سایز بزرگ گوش به طور معمول در حوالی 5 یا 6 سالگی بروز پیدا می کند و این جراحی بیشتر در بچه های 4 تا 14 ساله انجام می شود . اغلب برای زیبایی صورت و اینکه کودکان با هم سن و سالانشان سازگاری مطلوب تری داشته باشند ، از جراحی زیبایی گوش استفاده می شود . در این مقاله به موضوع ” کاندیدای جراحی زیبایی گوش ” میپردازیم .

 

کاندیدای جراحی زیبایی گوش

 

سن مناسب جراحی زیبایی گوش :

اکثرا کودکان که گوش های بزرگی دارند در محیط هایی همچون مدرسه مورد تمسخر قرار می گیرند که منجر به کاهش اعتماد به نفسشان خواهد شد .

به این ترتیب بیشتر جراحان پلاستیک عقیده دارند بهترین زمان برای انجام جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی پیش از شروع مدرسه و در سنین 5 الی 7 سالگی می باشد تا از این مشکلات عاطفی و احساسی که امکان دارد تاثیراتی عمیق بر روی فرد بگذارد ، جلوگیری شود .

بهترین کاندیدای جراحی زیبایی گوش

در ذیل کاندیدای جراحی زیبایی گوش را مطرح خواهیم کرد :

1.کاندیدای جراحی زیبایی گوش بایستی از لحاظ فیزیکی سلامت باشد و در حال حاضر هیچ بیماری فعالی نداشته باشد و سوابق ابتلا به بیماری جدی ای در گذشته نداشته باشد .

2.کودکان کاندید جراحی زیبایی گوش بایستی حداقل 5 سال سن داشته باشند تا غضروف گوششان به حد مناسب و ثابتی رشد کرده باشد .

3.کودکانی که دچار عفونت مزمن درمان نشده ای نباشند و قادر باشند توصیه های پس از عمل جراحی زیبایی گوش را به خوبی انجام دهند .

  1. کودکانی که توانایی بیان احساسات خود را داشته باشند و در زمان صحبت درباره ی جراحی اعتراضی نداشته باشند .

5.افراد بالغ و سالمی که از نتایج جراحی زیبایی گوش انتظارات واقع گرایانه ای دارند .

  1. درصورتی که افراد سیگاری باشند و یا اینکه به تازگی مصرف سیگار را قطع کرده باشند کاندیدای مناسبی برای انجام عمل زیبایی گوش نخواهند بود زیرا سیگار موجب افزایش عوارض پس از عمل خواهد شد .