درباره هر آن چه قبل از جراحی بینی باید بدانید !

در ابتدا توضیح کوتاهی درباره ی جراحی بینی خواهیم داد و سپس می پردازیم به هر آن چه قبل از جراحی بینی باید بدانید .

هر آن چه قبل از جراحی بینی باید بدانید

جراحی بینی :

این را در نظر داشته باشد بینی فقط مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نیست بلکه بینی هوای استنشاقی را کاملا، گرم و مرطوب می کند.  انسداد بینی، فرد را از این امتیازات محروم می سازد،  بهترین دکتر عمل بینی کسی است که بتواند میان حفظ عمل کرد بینی و رسیدن به بینی زیباتر تعادل را حفظ کند یعنی قبل از این که هر تغییری را بر روی ظاهر بینی اعمال کند در نظر خواهد گرفت که این تغییر سبب مختل شدن عمل کرد بینی و انسداد بینی نشود.

هر آن چه قبل از جراحـی بینی باید بدانید :

  • قبل از اقدام به هر عمل، چه درمانی چه عمل های زیبا سازی باید اطلاعات لازم را در خصوص آن عمل به دست بیاورید تا در حین عمل یا پس از عمل دچار مشکلی نشوید. شما می توانید این اطلاعات را از طریق سایت ها و یا رفتن به مشاوره ی قبل از عمل به دست آورید. در ادامه ی مقاله توضیح کوتاهی درباره ی ضروریت های جراحی بینی خواهیم گفت.
  • 5 ساعت پس از عمل نباید چیزی میل کنید ( به این خاطر که به دلیل داروهای بیهوشی حرکات معده و روده شما کند است و اگر شما چیزی میل کنید سبب بروز حالت تهوع و استفراغ می شود.)
    پس از عمل ابتدا کمی آب می آشامید اگر مشکلی نداشتید 15 دقیقه بعد مختصری آب میوه خواهید آشامید و پس از آن می توانید از غذاهای نرم استفاده کنید.
  •   از روز سوم به بعد هیچ منعی برای خوردن غذا وجود ندارد.
  • استفاده از آنتی بیوتیک و مصرف مسکن در صورت درد، داروی ضدالتهاب طبق دستور پزشک و استحمام بیمار پس از مدت 3 روز پس از مرخص شدن، از دستورهایی است که پزشک پس از ترخیص، از عمل جراحی بینی به وی یادآوری می کند اما خیس نشدن صورت و گچ بینی هنگام حمام الزامی است.