19 دسامبر

سوالات تزریق ژل

تزریق ژل به دلیل داشتن کاربرد آسان و شیوه ای راحت  بسیار مورد مقبول و پرتقاضا می باشد و اثرات چشم گیری را نیز به دنبال دارد . سوالات تزریق ژل که ممکن است برای هر یک از متقاضیان پیش آید را در ذیل  ذکر می کنیم .

سوالات تزریق ژل

• تزریق ژل ها دارای چه مزایایی می باشد ؟

مزیت مهم تزریق ژل سهولت در کاربرد ، عدم نیاز به جراحی برای برداشت چربی ازنواحی دیگر بدن ، سرپایی بودن  وعدم  نیاز به بیهوشی و ارزان تر بودن آن در موارد محدود تر می باشد .

• محدوده مناسب برای تزریق ژل چه می باشد ؟

اصولا تزریق ژل در صورت به منظور افزایش زیبایی انجام می شود بنابراین مهم ترین مسئله  رسیدن فرد به حد بلوغ فکری و جسمی می باشد . حداقل این سن 18 سالگی است  ولی سن حداکثر را نمی توان برای این کار متصور شد البته  داشتن سلامت جسمی و عدم وجود بیماری های مهم داخلی از شروط انکار ناپذیر آن می باشد .

• در چه قسمت هایی از صورت می توان ژل تزریق نمود ؟

تزریق ژل برای لب ها ، پیشانی و همچنین زیر چشم ها مناسب می باشد .

• اقدامات قبل از تزریق ژل چه می باشد ؟

مصرف دارو های حاوی آسپرین و ضد التهاب توصیه نمی گردد .

• آیا تزریق ژل دردناک است ؟

تزریق ژل با درد کمی همراه خواهد بود اما غیر قابل تحمل نیست لذا بیمار درد زیادی را متحمل نخواهد شد .

• زمان لازم برای تزریق ژل در لب ها چقدر می باشد ؟

به طور معمول انجام این عمل بین 15 تا 20 دقیقه زمان می برد و بسته به اندازه ی ژل متغیر خواهد بود.

• آیا تزریق ژل برای بدن ضرر ندارد ؟

اگر از ژل های معتبر و استاندارد و بهداشتی استفاده شود مشکلی پیش نخواهد آمد .

دکتر محمدرضا سماواتی فرد – متخصص گوش ، حلق و بینی / جراح زیبایی بینی و صورت (جراح بینی , جراحی بینی , جراحی بینی استخوانی )

دوازده + 3 =