19 دسامبر

سوالات تزریق ژل

تزریق ژل به دلیل داشتن کاربرد آسان و شیوه ای راحت  بسیار مورد مقبول و پرتقاضا می باشد و اثرات چشم گیری را نیز به دنبال دارد . سوالات تزریق ژل که ممکن است برای هر یک از متقاضیان پیش آید را در ذیل  ذکر می کنیم .

سوالات تزریق ژل

• تزریق ژل ها دارای چه مزایایی می باشد ؟

مزیت مهم تزریق ژل سهولت در کاربرد ، عدم نیاز به جراحی برای برداشت چربی ازنواحی دیگر بدن ، سرپایی بودن  وعدم  نیاز به بیهوشی و ارزان تر بودن آن در موارد محدود تر می باشد .

• محدوده مناسب برای تزریق ژل چه می باشد ؟

اصولا تزریق ژل در صورت به منظور افزایش زیبایی انجام می شود بنابراین مهم ترین مسئله  رسیدن فرد به حد بلوغ فکری و جسمی می باشد . حداقل این سن 18 سالگی است  ولی سن حداکثر را نمی توان برای این کار متصور شد البته  داشتن سلامت جسمی و عدم وجود بیماری های مهم داخلی از شروط انکار ناپذیر آن می باشد .

• در چه قسمت هایی از صورت می توان ژل تزریق نمود ؟

تزریق ژل برای لب ها ، پیشانی و همچنین زیر چشم ها مناسب می باشد .

• اقدامات قبل از تزریق ژل چه می باشد ؟

مصرف دارو های حاوی آسپرین و ضد التهاب توصیه نمی گردد .

• آیا تزریق ژل دردناک است ؟

تزریق ژل با درد کمی همراه خواهد بود اما غیر قابل تحمل نیست لذا بیمار درد زیادی را متحمل نخواهد شد .

• زمان لازم برای تزریق ژل در لب ها چقدر می باشد ؟

به طور معمول انجام این عمل بین 15 تا 20 دقیقه زمان می برد و بسته به اندازه ی ژل متغیر خواهد بود.

• آیا تزریق ژل برای بدن ضرر ندارد ؟

اگر از ژل های معتبر و استاندارد و بهداشتی استفاده شود مشکلی پیش نخواهد آمد .

دکتر محمدرضا سماواتی فرد – متخصص گوش ، حلق و بینی / جراح زیبایی بینی و صورت (جراح بینی , جراحی بینی , جراحی بینی استخوانی )

drsamavati
دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (ورودی سال 78) شروع دوره تخصصی (رزیدنتی) دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 رزیدنت برتز دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 90 نفر چهارم بورد کشوری در سال 91 در رشته گوش حلق و بینی و جراحی سر و گردن. جراحی بینی | جراح بینی تهران | جراحی بینی گوشتی | جراحی بینی استخوانی

17 + بیست =