06 مارس

جراحی زیبایی گوش

اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، شیوه ای برای تغییر حالت گوش و سایز گوش می باشد . در صورتی که افراد دارای گوش های بیرون زده و بزرگی می باشند می توان با کمک بخیه زدن غضروف لاله ی گوش را صاف و به سر نزدیک نمود . درصورتی که یکی از گوش ها در مقایسه با دیگری بالاتر قرار گرفته باشد می توان با کمک جراحی زیبایی گوش بین آن ها تقارن ایجاد نمود . گوش هایی که سایز خیلی بزرگی دارند را نیز می توان با کمک جراحی پلاستیک گوش به سایزی متناسب رساند . درد حاصل از جراحی زیبا یی گوش با مصرف مسکن رفع خواهد شد .

کاندیدای جراحی زیبایی گوش :

این جراحی برای کودکانی توصیه می شود که :

1.در سلامت کامل به سر می برند و به عفونت های مزمن درمان نشده مبتلا نمی باشند و درمان عفونت گوش برایشان انجام شده باشد .

2.معمولا جراحی زیبا یی گوش بر روی کودکانی که 5 سال یا بیشتر از 5 سال دارند انجام می شود . زمانی که غضروف کودک برای اصلاح مقاوم شده باشد .

3.زمانی که قادر به همکاری باشد و بتواند دستورات لازم را انجام دهد .

4.قادر باشد احساسات خود را بیان کند .

جراحی زیبایی گوش برای نوجوانان و افراد بالغی توصیه می شود که :

1.از سلامتی کامل برخوردار باشند و به بیماری خاصی مبتلا نباشند .

2.سیگاری نباشند .

3.افرادی که از دید مثبتی برخوردار اند و از جراحی زیبا یی گوش اهداف مشخصی دارند .

دکتر سماواتی فرد – متخصص گوش ، حلق و بینی / جراح زیبایی بینی و صورت (جراح بینی , جراحی بینی , جراحی بینی استخوانی )

دکتر محمدرضا سماواتی فرد

drsamavati
دکتر محمد رضا سماواتی فرد فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی در سال 85 از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس (ورودی سال 78) شروع دوره تخصصی (رزیدنتی) دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 87 رزیدنت برتز دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 90 نفر چهارم بورد کشوری در سال 91 در رشته گوش حلق و بینی و جراحی سر و گردن. جراحی بینی | جراح بینی تهران | جراحی بینی گوشتی | جراحی بینی استخوانی