درباره بی هوشی در جراحی بینی

عمل جراحی بینی از عمل هایی به شمار می آید كه با استفاده از روش های مختلف انجام می شود . بسیاری از افرادی كه قصد انجام جراحی رینوپلاستی دارند ، تمایل دارند بدانند بی هوشی در جراحی بینی به چه صورت است و یا اینكه امكان دارد جراحی بینی را تحت بی حسی موضعی انجام داد یا خیر . در مواردی كه بیماران به اصلاح انحرافات و درمان شكستگی نیاز دارند ، بایستی جراحی بینی تحت بي هوشي عمومی انجام شود .

بی هوشی در جراحی بینی

امروزه از روش های بسیار نوینی  برای بی هوشی استفاده می شود لذا افرادی كه قصد انجام عمل جراحی زیبایی بینی دارند بدون هیچ نگرانی ای باید به اتاق عمل بروند . لازم به ذكر است افراد بایستی سعی كنند پیش از جراحی بینی از كشیدن سیگار یا قلیان اجتناب كنند زیرا این كار موجب جلوگیری از مشكلات انعقادی خون خواهد شد . حین عمل جراحی زیبایی بینی ، فشار خون و نبض مورد كنترل قرار می گیرند و به كمك دستگاه های پیشرفته بررسی می شوند لذا در زمینه ی بي هوشي جای هیچ نگرانی ای وجود نخواهد داشت .

بي هوشي سداتیو در عمل جراحی بینی :

این نوع بی هوشی به وسیله ی دارو های داخل وریدی ، موجب خواب آلودگی و ریلكسیشن افراد می شود و در حقیقت با استفاده از تزریق دارو های خواب آور بی هوشی انجام می شود . در این روش افراد خود تنفس می كنند و به لوله های تنفسی نیازی نخواهند داشت . پس از اینكه ریلكس شدید انجام شد ، جراح به قسمت مشخصی ماده ی بی حسی را تزریق می نماید . باید بدانید بی هوشی رابطه ی مستقیمی با اندازه ی داروی تزریق شده دارد و تا اتمام عمل جراحی زیبایی بینی در خوابی عمیق فرو خواهید رفت .