آقایان و بانوانی که قصد جراحی بینی دارند، باید بدانند که انتخاب یک جراح بینی خوب و مجرب در شهر محل زندگی خود بسیار حائز اهمیت است. این انتخاب در شهرهای کوچک تر ایران راحت تر می باشد، اما در کلان شهرهایی مانند تهران دشوار تر است. چرا که جراحان و پزشکان بسیار زیادی هستند که خود را بهترین جراح بینی در تهران می نامند. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح ویژگی های یک دکتر بینی خوب و مجرب در تهران بپردازیم و بررسی کنیم که آیا دکتر محمدرضا سماواتی فرد یکی از بهترین جراحان بینی تهران هستند یا خیر؟ اگر شما نیز قصد دارید دکتر سماواتی فرد را برای عمل زیبایی بینی خود انتخاب کنید اما همچنان شک و تردید دارید این مقاله را از دست ندهید.

 

 

اهمیت انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران

افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند، باید در انتخاب بهترین جراح بینی تهران دقت کنند، چرا که در صورتی که از رینوپلاستی قبلی خود رضایت نداشته باشند ، برای انجام جراحی ترمیمی بیتی باید تا یک سال صبر کنند. مهارت دکتر بینی  و آشنایی او با تکنیک های به روز جراحی از مهم ترین مواردی هستند که در انتخاب بهترین دکتر عمل زیبایی بینی تهران باید به آن توجه شود. برخی از افراد برای رینوپلاستی وسواس زیادی دارند و نگران فرم بینی بعد از عمل هستند. اینگونه افراد به دنبال بهترین جراح بینی در تهران یا در محل زندگی خود می گردند و به خوبی تمام تحقیقات را انجام می دهند و در اکثریت مواقع نیز از نتیجه نهایی رضایت کامل را به دست می آورند. در جراحی زیبایی بینی با راینوپلاستی علاوه بر فرم بینی ، حفظ سلامت بیمار نیز مهم است. اگر بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران یا هر شهر دیگری با تکنیک های به روز آشنا باشد به خوبی می داند چگونه باید عمل دماغ را انجام دهد که بیمار دچار عوارض نشود.

وظایف بهترین جراح بینی تهران چیست؟

جراح بینی موظف است با توجه به تخصصی که دارد به زیبایی چهره فرد بپردازد به طوری که باعث جوانسازی ، رفع مشکلات ، افزایش اعتماد به نفس و تناسب در سایر اجزای صورت بیمار شود.

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی گوش
  • جراحی زیبایی پلک و غیره

 

 

توضیحاتی کلی در خصوص عمل بینی از زبان دکتر سماواتی فرد

عمل بینی یکی از جراحی های زیبایی است که در چند دهه اخیر رونق خوبی یافته و در بین مردن محبوبیت زیادی کسب کرده است. یکی از مهم ترین مزیت های جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران تغییرات چهره بیماران است. به دلیل اینکه بینی در مرکزیت صورت قرار دارد کوچک ترین تغییری در فرم آن زیبایی کل چهره را تغییر می دهند ، همچنین ایجاد زاوایای مناسب در رینوپلاستی باعث می شود تا چهره متناسب تر به نظر برسد. روش های و تکنیک های متفاوتی برای فرم دهی بینی و جراحی کردن بینی وجود دارد به همین دلیل بهتر است بیماران بر روی یک موضوع پافشاری نکنند و اجازه دهند بهترین جراح بینی در تهران با توجه به مشکل بینی و نوع بینی آن ها بهترین تصمیم را بگیرد تا بینی ، فرم زیبایی داشته باشد.

به دلیل اینکه در جراحی کردن بینی به روش بسته هیچ گونه جای اسکار یا زخمی بر روی پوست بینی مشاهده نمی شود اغلب متقاضیان رینوپلاستی خواستار این روش هستند ولی انتخاب روش عمل بینی مناسب به عهده دکتر بینی است. در تکنیک بسته ، جراح بینی دید مستقیم به اسکلت بینی ندارد ، به همین دلیل درصد بروز خطا بیشتر است و از این روش برای تغییرات جزئی بینی استفاده می شود.  بهترین دکتر بینی تهران با توجه به مشکلی که باید برطرف شود بهترین روش و تکنیک را انتخاب می کند بنابراین فقط نیاز است تا توقعات خود از نتیجه رینوپلاستی را به دکتر بینی بگویید و در زمینه انتخاب تکنیک جراحی به پزشک خود اعتماد کنید.

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران

بعد از پی بردن به این موضوع که چرا یک جراح توانا و دانا برای انجام جراحی زیبایی بینی اهمیت دارد حال نوبت به این رسیده که ویژگی و خصوصیات بهترین جراح بینی در تهران را با بررسی کامل تمام موارد در نظر بگیریم. از این رو به توضیحات بیشتر در این خصوص می پردازیم که عبارت است از:

  • یک دکتر بینی خوب باید به علم زیبایی شناختی آشنا باشد.
  • بهترین دکتر بینی تهران باید قواعد ریاضی را بداند.
  • از توانایی زیادی در عمل زیبایی بینی برخوردار باشد.
  • بتواند بینی را بعد از عمل جراحی زیبایی بینی تجسم کند.
  • بهترین جراح بینی در تهران باید بتواند اعتماد بیمار را جلب کند، چرا که اعتماد به پزشک باعث رضایت بیمار از نتیجه جراحی دماغ  می شود.
  • یک دکتر بینی خوب در باید به سلامت بیمار اهمیت دهد و آن را اولویت کاری خود قرار دهد.
  • پزشک باید بعد از عمل رینوپلاستی زمان لازم را برای معاینه بینی بیمار بگذارد.
  • یک جراح بینی خوب در تهران سوابق بیماری و مصرف دارویی بیمار را جویا می شود.

 

 

صبور و مهربان بودن پزشک در زمان انتخاب جراح بینی چقدر اهمیت دارد؟

یکی از ویژگی های مهم شخصیتی که می بایست بهترین دکتر بینی تهران داشته باشد این است که در زمان جلسه مشاوره با بیمار خور صبور و مهربان باشد. مراجعه کننده ممکن است در رابطه با عمل دماغ ، عوارض ، مزایا و حتی مراقبت های قبل و بعد از رینوپلاستی شناخت کافی نداشته باشد و هر بار از روی استرس سوالاتی غیر ضروری و تکراری را بیان کند. در چنین مواردی یک دکتر خوب و با حوصله این حق را به مریض خود می دهد که مرتبط با روند درمان خود احساس نگرانی و ترس داشته باشد و به آرامی و با روشی مطمئن و منطقی تمام دغدغه ها و نگرانی های بیمار را رفع کند. همچنین اگر متقاضی در روز مراجعه درخواست هایی نامتعارف و غیر معقول در رابطه با تغییرات اعمال شده و فرم بینی داشت ، یک دکتر بینی خوب به بهترین طریق انتظارات ایشان را به سمتی منطقی و درست هدایت می کند. در این صورت بهترین جراح بینی در تهران به خوبی توضیح می دهد که میزان تغییرات و نیز اصلاحات اعمال شده روی بینی به چه اندازه باشد تا حالت بینی از فرم استاندارد خارج نشود و برای بیمار مشکلی از نظر تنفس و زیبایی به وجود نیاید. یک جراح حاذق در این مواقع به آرامی بیمار را متقاعد می کند که مهمترین عضو تنفسی هر فردی بینی او می باشد و نباید بیش از اندازه کوچک و یا موارد غیر استاندارد دیگر تبدیل شود.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در تهران

یکی از موثر ترین روش های جستجو درباره دکتر بینی خوب و با تجربه، پرس و جو از دوستان و آشنایانی است که قبلا اقدام به عمل دماغ نموده اند. بسیاری از افراد با مشاهده بینی زیبای اطرافیان خود ، به دکتر بینی آن ها اعتماد و مراجعه می کنند. یکی دیگر از روش هایی که به شما برای انتخاب پزشک خوب کمک می کند، جستجو در گوگل و سایر موتور های جستجو است. پس از تهیه لیستی از جراحان بینی ، به سایت هر یک مراجعه کرده و میزان تحصیلات و روزمه کاری آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

توجه داشته باشید اینکه بهترین جراح بینی در تهران از تحصیلات عالی رتبه برخوردار است ، نشانگر این نیست که حتما دکتر بینی بسیار خوبی باشد. تجربه داشتن جراح از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. برای سنجیدن میزان مهارت و تجربه جراح باید نمونه کار های ایشان را مشاهده نمایید. به این منظور به سایت ایشان مراجعه کرده و در قسمت گالری تصاویر به مشاهده نمونه کار های پزشک بپرهیزید. همچنین می توانید به اینستاگرام یا آپارات پزشک مراجعه نمایید. توصیه می شود به صورت حضوری به مطب مراجعه نموده و میزان رضایت افرادی که برای چکاپ یا معاینه پس از جراحی مراجعه کردند را بسنجید.

 

 

نکاتی که در زمان انتخاب بهترین دکتر بینی تهران باید در نظر بگیرید!

  • توجه داشته باشید که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی نیست و فرد زمان لازم برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح بینی در تهران را دارد.
  • ابتدا یک لیست از جراحان بینی مورد نظر خود که در عمل بینی مجرب هستند، تهیه کنید.
  • سپس درباره میزان تحصیلات و تجربه کاریشان تحقیق کنید.
  • برای مشاوره به آن ها مراجعه کنید و انتظارتان از رینوپلاستی را به آن ها بگویید.
  • هر دکتر بینی خوب و مجرب یک آلبوم از جراحی های خود دارد، تقاضا کنید آن را به شما نشان دهد.
  • با بیمارانی که در مطب بهترین جراح بینی حضور دارند، صحبت کنید و میزان رضایت آن ها از عمل دماغ را بسنجید.

 

بهترین جراح بینی در تهران - دکتر سماواتی فرد

 

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی یا ثانویه بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران در شرایطی انجام می شود که فرد بنا به دلایل مختلفی از نتیجه جراحی دماغ خود راضی نبوده و حتی دچار عوارض جانبی شده است. مواردی که در جراحی ریویژن اصلاح خواهد شد عبارتند از:

  • ایراداتی که بر اثر عمل اولیه ایجاد شده مانند مشکلات تنفسی
  • اصلاح ایرادات باقی مانده از رینوپلاستی قبلی مانند قوز و برآمدگی
  • اصلاح بیش از حد کوچک شدن بینی
  • اصلاح بیش از حد سربالا شدن نوک بینی
  • اصلاح نا متقارتی سوراخ های بینی
  • اصلاح کجی یا سایر مشکلات ظاهری بینی

نکته قابل توجه در جراحی ترمیمی بینی ، این است که حداقل باید یک سال از عمل قبلی بگذرد تا تمام ایرادات بینی به طور کامل قابل مشاهده و تشخیص باشد. البته اگر ایرادات بینی به صورت جزئی باشد، در صورت تایید جراح می توان جراحی را پس از 6 ماه به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی در مطب انجام داد. با توجه به اینکه عمل ترمیمی پیچیده تر از عمل بینی اولیه می باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود و حتما برای انجام آن باید به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کرد.

جراحی بینی با لیزر

در چند سال اخیر تبلیغات بسیاری در رابطه با رینوپلاستی با لیزر به گوش می خورد اما از آنجایی که هنوز لیزر قادر به ایجاد برش در ساختمان بینی نیست ، این تبلیغات کذب بوده و قابل اعتماد نیستند. در واقع لیزر تنها قابلیت از بین بردن جای بخیه ها را دارد.

 

 

اگر بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب نکنم چه اتفاقی می افتد؟

ممکن است شما نیز یکی از افرادی باشید که این سوال را از خود می پرسند که چه لزومی در انتخاب یک دکتر بینی خوب و مجرب در تهران دارد؟ زمانی که جراحان گوش و حلق و بینی و متخصصان جراحی پلاستیک بینی از سوی نظام پزشکی دارای مدرک معتبر و اجازه رسمی از وزارت بهداشت برای انجام عمل جراحی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم درست است که تمامی پزشکان اجازه عمل کردن بینی را دارند ، اما تمامی آن ها از تجربه و مهارت بالا در زمینه برخوردار نمی باشند و نمی توانند این پروسه را با موفقیت بالا و بدون بروز عوارض جانبی انجام دهند. چرا که انجام این فرایند و خلق نتایج مطلوب نیاز به تجربه ، مهارت و تخصص بسیار زیادی دارد که تک تک آن ها با انجام عمل های زیاد و داشتن سابقه طولانی مدت کسب می گردد. زمانی که یک بهترین جراح بینی در تهران از تخصص ، تجربه و سابقه کار طولانی مدت همراه با نمونه کار های باکیفیت برخوردار باشد ، می توان به راحتی به او اطمینان کرد و عمل جراحی را به او سپرد بدون آنکه در خصوص نتیجه جراحی یا بروز عوارض جانبی نگران باشید ، دلیل این امر نیز آن است که این نوع پزشکان بر روی حرفه خود مسلط هستند و می دانند که چه تغییراتی نیاز است بر روی بینی اعمال شود. همچنین به بیمار خود مهم ترین و کلیدی ترین نکات را توصیه می کند تا در دوران نقاهت برای او مشکلی به وجود نیاید.

عوارض عمل کردن بینی نزد جراح بی تجربه؟؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود افراد به دنبال بهترین جراح بینی در تهران یا بهترین دکتر بینی در محل زندگی خود باشند ، عدم بروز عوارض است. عوارض جراحی دماغ از مهم ترین دلایل افراد برای سرکوب کردن میل خود به جراحی کردن بینی است. خونریزی بینی ، بروز مشکلات تنفسی ، نامتقارن بودن بینی ، کج بودن نوک بینی و نپسنیدن فرم بینی از بارزترین عوارض جراحی دماغ است. مهم ترین عامل برای جلوگیری از بروز عوارض ، میزان مهارت دکتر بینی است. البته در هر جراحی امکان بروز عوارض وجود دارد ولی انتخاب یک پزشک متخصص باعث می شود تا درصد بروز عوارض به کمترین میزان برسد. برای جلوگیری از عوارض رینوپلاستی نیز مانند دیگر جراحی ها نیاز است تا دکتر بینی مهارت بالایی داشته باشد. بنابراین در انتخاب دکتر بینی دقت بالایی داشته باشید و به خوبی تحقیق کنید.  اگر پس از عمل کردن دماغ ، عوارضی جزئی احساس کردید باید خونسردی خود را حفظ کنید و به کمک جراح بینی مشکل را به مرور زمان برطرف کنید اگر بخواهیم نگاهی کاملی به این عوارض داشته باشیم باید اظهار کنیم که :

نتایج ناخوشایند : جراحان بی تجربه ممکن است نتوانند نیازها و توقعات شما از پروسیجر را به درستی درک کنند ، از همین رو نمی توانند جراحی را با دقت و به روش صحیحی انجام دهند . در نتیجه اینکار باعث خلق نتایج ناخوشایند و آسیب های زیادی به بینی می شود .

تأخیر در بهبودی : اگر جراحی به درستی انجام نشود ، ممکن است بهبودی بعد از عمل طولانی‌ تر باشد یا حتی بهبودی کامل بدست نیاید .

احتمال نیاز به جراحی بینی ثانویه : اگر جراحی بینی اولیه به درستی انجام نشود ، شما ممکن است نیاز به جراحی دیگری برای اصلاح نقاط آسیب دیده داشته باشید تا مشکلات رفع شوند ، که این عامل هزینه و زمان بیشتری را می طلبد.

تأثیرات روانی : تجربه ناکام جراحی بینی ممکن است تأثیرات روانی منفی مانند افزایش استرس و عدم اعتماد به نفس را به همراه داشته باشد . این عامل باعث می شود که فرد رقبتی برای انجام جراحی ترمیمی نداشته و تغییرات به شکل دائمی در چهره او باقی بمانند .

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات ، مشورت با یک جراح بینی مجرب و معتبر است . انتخاب یک پزشک با تجربه و رضایت مندی بالا بیماران از ایشان ، می‌ تواند اطمینان قابل توجهی به شما القا کند تا بدون نگرانی از نتیجه ، به تصمیم خود جامع عمل بپوشانید .

اقدامات قبل از جراحی بینی

  • از دو هفته قبل از عمل از سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل خودداری نمایید.
  • از 8 ساعت پیش از جراحی ، خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد.
  • بهترین جراح بینی در تهران توصیه می کنند ، قبل از عمل استحمام کنید.
  • خانم ها بدون آرایش و آقایان بدون ریش و سبیل در محل جراحی حضور داشته باشند.
  • مدارک شناسایی و پزشکی را همراه خود بیاورید.

 

 

مراقبت های بعد از رینوپلاستی از زبان بهترین دکتر بینی تهران

درست است که انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یا هر شهری که در آن سکونت دارید بیشترین تاثیر را در مطلوب بودن نتیجه به دست آمده از جراحی زیبایی بینی دارد اما نباید از نقش بسیار زیاد رعایت نکات مراقبت های بعد از جراحی بینی ، در ایجاد تسریع در روند بهبودی، رضایت بخش بودن نتیجه و کاهش احتمال بروز عوارض جدی ناشی از آن غافل شد. بیماران باید این نکاتی مراقبتی که به تعدادی از مهم ترین آن ها در ذیل اشاره شده است را به دقت رعایت نموده و به هیچ عنوان در انجام آن ها کوتاهی نکنند:

  • از استراحت کردن به طور مطلق به جز 24 ساعت ابتدایی خودداری نمایید زیرا این کار موجب لخته شدن خون در پاها و همچنین بروز یبوست در شما می شود.
  • به هیچ عنوان کارهای سخت و پرفشار انجام نداده و سر خود را به سمت پایین خم نکنید؛ گردش خون با پایین انداختن سر، در ناحیه سر و صورت زیاد شده و این امر منجر به تشدید تورم بینی می شود.
  • طبق گفته های بهترین جراح بینی در تهران ، دکتر سماواتی فرد ، طی روزهای ابتدایی که بینی هنوز در موقع جدید خود ثابت نشده است به طور شدید نخندید و همچنین غذاهای سفت و جویدنی نخورید؛ نوک بینی هنگام خنده شدید پایین آمده و لبه های آن به کناره ها مایل می شوند که این امر می تواند موجب باز شدن بخیه ها، تحت تاثیر قرار گرفتن نتیجه و در خوشبینانه ترین حالت منجر به شدت یافتن ورم بینی شود.
  • رژیم غذایی خود را با خوردن غذاهای آبکی و نرم همچون سوپ آغاز کرده، به میزان زیاد میوه، ماهی، میگو، سبزیجات و به طور کلی غذاهای پرفیبر میل کنید.
  • روزانه به میزان زیاد آب بنوشید.
  • زیر سرتان هنگام خوابیدن و درازکشیدن 2 یا چند بالشت قرار دهید این کار موجب می شود تا بتوانید راحت تر نفس کشیده و ورم بینی تان سریع تر فروکش کند.
  • دهان خود را هنگام عطسه کردن تا جایی که ممکن است باز کنید تا حداقل فشار ممکن به بینی وارد شود.
  • توصیه دکتر محمدرضا سماواتی فرد بهترین جراح بینی در تهران به افراد این است که به مدت 2 ماه از عینک استفاده نکنند این در حالی است که استفاده از لنز طبی بعد از 1 هفته پس از جراحی دماغ بلامانع است.
  • به هیچ عنوان استفاده از چسب بینی که هم بر فرم گیری هر چه بهتر بینی و هم بر کاهش هرچه سریع تر تورم بینی تاثیر دارد را پشت گوش نیاندازید.
  • به مدت 2 هفته بعد از جراحی زیبایی بینی اقدام به برقراری رابطه جنسی نکنید.

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

با پیشرفت علم و دانش ، معیار های زیبایی شناختی نسبت به ادوار گذشته ، تغییرات بسیار زیادی می کند. در حال حاضر نیز برخلاف دهه های گذشته که داشتن یک بینی کوچک ، دال بر زیبایی بینی و ظاهر آن بود ، داشتن یک بینی طبیعی و متناسب با دیگر عناصر صورت ، معیار زیبایی بینی تلقی می گردد. از همین رو شاهد این هستیم که در حال حاضر اکثریت متقاضیان جراحی زیبایی بینی به دنبال یافتن بهترین جراح بینی در تهران هستند تا وی بتواند با تکیه بر دانش و هنر خود بینی آن ها را به طبیعی ترین نحو ممکن یا اصطلاحاً کاملا نچرال عمل کند. استراتژی جراحی نچرال استاتیک یا در واقع همان جراحی بینی طبیعی  ، بر همین اصل استوار است که در عین حفظ استخوان ، بافت نرم و غضروف بینی در موقعیت نرمال و طبیعی ، ایرادات بینی را برطرف سازد و ظاهری طبیعی برای بیمار به ارمغان آورد. در حقیقت عمل زیبایی بینی طبیعی در تهران به این شکل است که با انجام آن ، به نظر می رسد تا بینی شما نرمال است و هیچ نوع عمل جراحی بر روی آن انجام نشده است. در چنین مواردی هیچ کس به جز افراد متخصص و مجرب نمی توانند متوجه شوند که بینی شما جراحی شده است یا خیر ، چرا که ظاهر بینی طبیعی ، کاملا متناسب با ساختار صورت است و هماهنگی اعضای چهره را بر هم نریخته است. همچنین توجه داشته باشید که در صورت انجام جراحی زیبایی بینی طبیعی ، با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، همچنان فرم بینی شما حفظ می گردد و با سن و سال شما مغایرتی ندارد. برای یافتن بهترین جراح بینی تهران که از پس چنین عملی برآید باید دقت خود را در زمان جستجو افزایش دهید.

 بهترین جراح بینی استخوانی تهران

بینی هایی که استخوانی قوی و غضروفی مستحکم ، با میزان چربی موجود در پوست کم و پوستی نازک دارند ، از جمله بینی های استخوانی هستند. اغلب در پل بینی های استخوانی ، برآمدگی و یا قوزی کوچک وجود دارد. از این رو اشخاصی که دارای بینی استخوانی هستند رینوپلاستی خود را با حذف قوز روی بینی خود انجام می دهند. ویژگی بینی های استخوانی ، اعمال تغییرات را بر روی بینی و جراحی را برای بهترین جراح بینی در تهران آسان تر می نماید. از این رو زیباجویانی که بینی استخوانی دارند ، کاندید مناسب جراحی زیبایی می باشند. همچنین با جراحی بینی های استخوانی ، تمام مدل های طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی به زیبایی خلق می شود.

البته باید توجه کرد فرمی که برای هر فرد مناسب است ، نسبت به صلاحدید بهترین جراح بینی در تهران ، ساختار چهره بیمار و سلیقه ایشان در صورتی که منطقی باشد ، اعمال می شود. هرگز بینی های استخوانی به یک فرم جراحی نمی شوند زیرا ممکن است موجب بر هم خوردن هارمونی و توازن چهره افراد شود که نه تنها زیبایی چهره را به چالش می کشد بلکه باعث تاثیر سوء بر آن  می شود. نکته مهمی که در خصوص این نوع  بینی ها اشاره می شود ، این است که اگر جراحی این نوع بینی ساده تر از گوشتی می باشد ، اما هرگز بدان معنا نیست که بینی های استخوانی را به هر جراحی می توان واگذار کرد. علی رغم تمام نقاط بالقوه بینی های استخوانی ، در صورتی که توسط یک پزشک کم تجربه انجام شود ، نتایج ناخوشایندی را به وجود می آورد و عوارض متعددی را برای فرد ایجاد می کند. از این رو توصیه اکید می کنیم که اگر بینی شما استخوانی است ، نسبت به انتخاب جراح بینی در تهران اهمال نکنید ، زیرا هر پزشکی نمی تواند بهترین نتیجه را برای شما خلق کند.

جراحی بینی زنانه توسط بهترین جراح بینی در تهران

با توجه به اینکه نیمی از داوطلبان جراحی زیبایی بینی را بانوان تشکیل می دهند. به همین جهت می بایست از جراح بینی کارآزموده و متبحر برای رینوپلاستی خود استفاده کنند تا به نتایجی مطلوب دست پیدا کنند. ویژگی بهترین پزشک بینی زنانه مجرب و خوب برای زنان کسی است که آگاهی کافی با فرم بینی زنانه داشته باشد. بر این اساس می بایست بهترین نتیجه را با در نظر گرفتن علم زیباشناسی دریافت کرد. به طور معمول بینی های زنانه با وجود قوسی کوچک بر روی پل ، کمی سربالا و کوچک می باشد بنابراین باید طوری جراحی شوند تا ظرافت زنانه را به خوبی حفظ کنند. جراحی چنین بینی را می تواند ایجاد کند که تجربه بالایی در عمل بینی زنان داشته باشد. بنابراین بهترین جراح بینی تهران به دلیل سابقه جراحی بالا متناسب با گونه ها و چشم ها فرم بینی جذاب و زیبایی را خلق می کند. با دیدن نمونه کارهای یک دکتر بینی خوب از طریق سایت و یا با مراجعه به مطب و مشاهده بیماران حضوری به راحتی می تواند یک جراح بینی خوب را بیابید و عمل بینی زنانه خود را به ایشان بسپارد.

جراحی بینی مردانه توسط بهترین جراح بینی در تهران

تمایل به زیبایی و جذابیت بیشتر ، همیشه در وجود مردان و زنان وجود دارد. بینی در واقع یکی از اجزای چهره افراد است که تناسب آن با سایر قسمت های صورت می تواند تعیین کننده زیبایی افراد شود. امروزه انجام رینوپلاستی نه تنها برای خانم ها بلکه در آقایان نیز بسیار رواج داشته است و برخلاف تصور بعضی افراد ، مردان نیز می توانند از جراحی زیبایی بینی برای فرم دادن به این عضو بویایی خود استفاده کنند. عمل بینی در مردان اصولا با دغدغه های خاصی مانند کوچکی بیش از حد ، تغییر نیافتن ظاهر بینی و غیره همراه است. اما با یک انتخاب صحیح از جراح و پزشک با تجربه ، تمام این نگرانی ها از بین خواهد رفت ، زیرا جراح متبحر با حفظ صورت مردانه می تواند علاوه بر کوچکی بینی ، ظاهری مناسب را برای آن خلق کند. بسیاری از افراد تمایل به عمل بینی مردانه دارند ولی از آنجایی که نگران فرم بینی بعد از عمل هستند برای عمل اقدام نمی کنند آقایان می توانند با مراجعه به جراح بینی که دارای سابقه جراحی و شهرت بالای پزشکی است مراجعه کنند و به زیبایی چهره خود بیفزایند. عمل بینی آقایان فانتزی و با قوس زیاد نمی باشد ، زیرا اکثر مردان چهره ای درشت با اجزای بزرگ دارند و اگر در نتیجه رینوپلاستی ، بینی کوچک تر از حد معمول شود ، موجب بر هم زدن تناسب بین اجزای دیگر می شود. به طور کلی باید گفت رایج ترین جراحی بینی در میان آقایان ، فرمی طبیعی است که سبب حفظ حالت مردانه آن ها می شود. بدیهی است انتخاب شایسته از یک جراح بینی خوب ، با رعایت تمام موارد استاندارد باعث می شود داوطلب در نهایت از ظاهر خود احساس رضایت کند.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

با توجه به دشوار و حساس بودن این مدل جراحی بینی ، این نکته بسیار حائز اهمیت است که این مدل برای تمام بینی ها مناسب نیست. با توجه به مناسب بودن بینی فانتزی برای بینی های استخوانی ، اگر این رینوپلاستی با مهارت و دقت بالایی انجام نشود ، متقاضی به مشکلات عدیده ای بر می خورد.

هزینه رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی در تهران

جراحی زیبایی دماغ هزینه های متغیری دارد زیرا دستمزدی که هر پزشک بابت جراحی زیبایی یا درمانی بینی  می گیرد متفاوت است. دستمزد بهترین دکتر بینی در تهران بخش عمده ای از هزینه جراحی دماغ است و هزینه هایی چون هزینه بیمارستان نیز در تعیین قیمت دخیل هستند. برخی از جراحان بینی ، هزینه عمل بینی را بعد از معاینه و با توجه به نوع بینی و مشکلی که باید رفع شود می گویند. برای تعیین هزینه دقیق عمل زیبایی بینی در تهران بهتر است نزد جراح بینی مورد نظر مراجعه کنید ، در این صورت علاوه بر تعیین هزینه می توانید مشاوره های لازم را نیز دریافت کنید.